Då-lig uppda-te-ring

Har spenderat x antal timmar på sjukhuset och det är därför min blogg nästan gått i graven.. Men är okej nu!:)

Dagen idag har annars varit lugn. Lillan var och hälsade på idag på jobbet, skitkul att träffa henne för det var ett bra tag sen!!:) Sen kom även Lisa dit och hälsade på och hämtade upp mig och Madde.

Så kvällen har spenderats med dom hemma hos Maria! Vi avnjöt en tre rätters middag ihop och hade riktigt kul och så har vi disskuterat helt sjuka saker!! haha fan fick knappt ordentligt med luft där ett tag :D underbart!

Annars så dök det upp en igenkännande känsla igårkväll.. I min hals.... Jag säger bara HEJ HALSFLUSS....IGEN.. Det är väl typ 7e gången jag fått det nu detta år.. Först 5 månader irad... Sen fick jag det typ två veckor innan jag drog hem från Turkan och så kommer det nu! Man börjar liksom känna igen syntomerna.. Och det är precis såhär det kännts innan.. älskar't!

kanske bjuder på någon bild imorgon, för nu ska jag nämligen sova...läääänge!!!

see ya bitches! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0