En ny säng

Idag så hade vi lurat iväg Dulle till stan. Hennes säng har varit hemsk under en längre tid så idag skulle vi överaska henne med en ny, som en för tidig present.. Dock gick det inte att få upp den för trappan tack vare att den var för bred.. Så jag, pappa, Tessan och robin börjar skruva loss hela räcket på trappan för att få upp den!

Men allt slit var det värt! När hon kommer hem säger vi ingenting utan tänker att hon ska få märka det själv.. Hon säger att hon bara ska gå upp och byta om till mjukis.. Allt man hör är "nämen omg!!" och sen springer jag och Tessan upp, hon kramar om oss hårt och börjar gråta av lycka! haha :D Så det slutade riktigt bra! :)

Efter de så har vi spelat lite Yatzy, jag vann med 1 poäng över Gurra! haha tur eller vadå..


Nej. Sängen kallar på mig så dax att gå! Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0