;)

Igår sa jag en smart sak när vi disskuterade en grej på jobbet. Då Lillemor som döpt mig till "snygg-anna" på hennes telefon säger...

L - ja jag får väl byta namn till smart-anna nu ist då..
A - skulle inte tro det!!

Och så gick jag där ifrån... Idag så kom vi alla rätt fixade eftersom vi hade fotografering.. Då sitter Lillemor och chefen i våran matsal och när jag går förbi stannar jag och säger samtidigt som jag gör en cirkel runt mitt ansikte..

A - Detta... är varför du inte kan byta ut "snygg-anna" mot "smart-anna"!!!
L - Hahahhaha!!!
Chefen - haha va, vad menar du nu?!


Ja ni... vad får jag allt roligt ifrån? ;D 
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

hahahaha klockrent :D

2011-09-08 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0