Hey there

Då var man tillbaka i Sthlm igen.

Har haft en riktig härlig helg! När vi hade kommit ner i fredags blev vi serverade oxfilé, klyftpotatis och kantarellsås MUMMA! Sen blev det mys i soffan och prat om allt möjligt. Dock blev det ganska tidigt i säng, var trött som ett as efter veckan!

Sen på lördag förmiddag kom Zandra upp och hämtade mig. Och vi har väl egentligen inte gjort ett skit, men de behöver man inte i trevligt sällskap. Vi har pratat oavbrutet ungefär. Vi käkade även den otroligt goda och omtalade pizzan, lovely! Men som sagt, alltid trevligt att umgås med Zandrisen!:) ♥

I fredags hade jag fått ett mail som jag upptäckte igår.. Först fick jag en klump i magen när jag såg vem det var ifrån. Sen fick jag en ännu större efter ha läst vad han skrev. Fyfan säger jag bara! Det värsta jag föreställt mig händer just nu. :( ♥

Nu ska jag sätta på en bra låt och rycka upp mig och käka lite middag!
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

men va ere som händer? :( kram

2011-09-25 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0