Monday

Vad händer med mig och min blogg.? haha sämsta uppdates liksom!! but hey, im back!

I lördags så hade jag det som jag misstänkte.. nämligen halsfluss.. Så nu svider det sådär härligt i halsen och jag spottar typ hela tiden eftersom det gör asont att svälja!! Men har börjat med medicinen redan så det är ju ett plus!

Igår så hakade jag på till Nynäshamn. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så kul som det faktiskt var att kolla på Cross. Dock måstejag  säga att jag fick rätt ont i magen några ggr när dom håller på med backflipp och sånt.. galet hur dom vågar.. Levde mig in där lite i tanken att jag själv gjorde något sådant, men slog bort den rätt fort;) haha! Men det var coolt!

Nu ska ag försöka få i mig lite kvällsmat! på återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0