Onsdag

Då var man på benen. Min buss går om 1 timma! Faktiskt inte nervös alls, kanske är för att jag vetat om det nu ett tag. Verkar som att jag har enklare för mig om det inte kommer spontant! haha Kanske det är därför som det aldrig går bra för mig..för att jag är spontan ;) haha!!

Fan jag tänkte inte på hur dålig förlorare jag är när jag skrev ut mitt namn på wordfeud.. Igår gick det riktigt dåligt mot typ alla jag mötte. Men jag laddar om batterierna idag!;)

Nej fixa det sista kanske jag borde göra. Tåget glider in 19.00 i sthlm ikväll igen..... Fan att jag går på mediciner annars hade ju en Rosa på Söders gator ikväll med Mia inte suttit fel! En annan gång helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Lycka till finis <3

2011-09-21 @ 12:16:02
URL: http://www.nattstad.se/somethingspecial
Postat av: Linda

Hoppas det gick bra nu! Tänkte allt på dej :)

Får höra sen hur det gick hoppas ja!

Pusss <3

2011-09-21 @ 18:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0