Seriöst?



Helt seriöst, är det någon där ute som har gjort de där klamydia testet som kommer upp som reklam på blogg.se när man loggar in? Att klamydia försämrar ens finmotorik.. Jag vet inte men jag tror då fan inte att om jag glider in till en undersökning och gör ett test och läkarn säger "jahajaa..finmotoriken är inte riktigt som den ska.. kanske borde testa dig för klamydia?!" 

Öhhhhhmmmmm ookej.... vart gick de fel liksom?

Kanske så att ungdomsmottagningen ska göra om sitt väntrum till gymnastiksal.. "Nej du gosse 17 år, du klarade ju att plocka upp pinnen mellan pekfingret och tummen, inget klamydia här inte!! NÄSTA!"

Har jag fel eller?
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

hahahah har stört mig som fan på den där reklamen ;D

2011-09-13 @ 23:31:48
Postat av: Pernilla!

hahaha! har också tänkt på det men på min brukar det stå typ scanna ditt öga för att se om du har klamydia eller testa ditt korttidsminne, man ba eeeh? det måste ju bara vara någon skämt grej :P

2011-09-14 @ 00:54:50
URL: http://pepernilla.blogg.se/
Postat av: fanney

bullshit!!! HAHAHHHA

2011-09-14 @ 01:12:31
URL: http://fanneya.blogg.se/
Postat av: Anonym

DE ÄR PÅ SKÄMT !:P

2011-09-14 @ 10:52:36
Postat av: Linda

HAHAHA.. Jag har faktiskt oxå reagerat över den där reklamen.. wtf liksom :P Men det finns ju ingen annan än du som kan skriva detta så bra iaf :D

2011-09-14 @ 16:19:39
Postat av: Neha

Hahaha de där är så knäppa:P

2011-09-16 @ 14:01:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Nej

Inte så seriöst klamydiatest inte. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0