slitentjej.se

Jag har skit tött även fast jag kom i säng hyfsat igår! Kanske fick för många timmar så det slog till åt andra hållet istället?! kim biliyorum...

Regnet fortsätter att tracka oss alla... Öser ner här hemma från och till. Inte kul! Men ska tydligen bli schysst väder på fredag... Så då får man väl passa på att njuta!!

Neej, dax att försöka låtsas göra lite nytta kanske.. Alla barnen sover och jag sitter här i soffan "vakt" fall någon skulle vakna.. fan va slitet jobb man har ;) höhö..
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

jävligt hårt jobb du har tjejen, förstår om du blir utsliten :P

2011-09-12 @ 15:35:24
Postat av: Zandra

whuups! Tror jag glömde det viktigaste datumet.. Hur kunde jag glömma mammas födelsedag ;)

2011-09-12 @ 20:50:31
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0