Tjena hoooo!

Tänkte bara köra en liten snabb update innan sängen!:)

Kan väl säga ganska kort att det kändes iaf väldigt bra! :) Så nu väntar jag med spänning på ett svar!:D

Kan ju säga såhär, tur att vi satt i ett litet rum som lampan inte funkade i.. För annars hade dom nog nekat mig pga misstankar för drogproblem.. mina båda ögon är rödsprängda.. Troligtvis var det ögoninflamation som jag åkt på också men som gått över sådär lite halft..

Fyfan jag har immunförsvar som en nyfödd!!

Och även tack till alla er som skickat sms, skrivit i bloggen och skickat kommentarer om ett lycka till!! :D ♥




Gonatt på er!
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

åååh va spännande ;D hoppas du blir frisk snart tjejen, sådär kan du ju inte gå runt heller :)

2011-09-21 @ 23:47:04
Postat av: mikaela

svar om vad :O

2011-09-22 @ 08:29:21
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0