Krångel...

Det är rätt krångligt detta med att jag ska börja ett nytt jobb i norge nu i maj igen. Det är väldigt mycket papper som ska fyllas i. Vad man har bott och intyg från vad man arbetat med de senaste 5 åren, polisutdrag både från sverige och norge, passkopior osv..

Det är en hel del. Tur nog är Minna lite av ett proffs på detta så hon har hjälpt både mig och Amanda med princip allt. Nu sitter jag och fyller i mitt bakrundspapper. Ingen dans på rosor direkt.. haha!

Fick dock ett schysst intyg från Barbro min gamla chef på dagiset.. Istället för att hon skulle skriva uppdelat då jag faktiskt slutat och dragit ner till turkiet till och från så skrev hon ihop att jag jobbat hela tiden där från okt 08 - maj 11. As schysst eftersom de underlättar som bara den då man verkligen måste ta med allt! :P haha.


från dagiset
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0