19/8

Vilken jävla helg. äntligen är den slut..
 
I fredags jobbade jag första dagen efter att jag kom hem från Norge. Imorgon så kör vi igen fram tills på torsdag.. De är vad jag har fått hittills! Är inte mycket sugen på att jobba på dagis om jag ska vara ärlig, var liksom lite därför jag drog till norge från första början..  Men något jobb är väl bättre än inget, får väl se de så!
 
Sov hos moster inatt men sen jag kom hem där ifrån så har jag varit sängliggandes i soffan.. Pisstrött även fast jag iaf fick 6-7 timmars sömn..  plus så vaknade jag upp och kände av halsen, peppar peppar ta i trä på att de inte är något!
 
Nä funderar på att inta mitt bakåtlutade liggläge igen! yeah, lets do it!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0