7 days to go..

Idag är det precis 7 dagar kvar här i Bergen. Nästa torsdag eftermiddag beger sig jag, Amanda och Tony hem till Svea. Igår på dagen kände jag bara, äh vafan jag skulle lika gärna kunna dra hem imorgon..Känns ju lite som man bara går runt och väntar på att få åka hem när det är så nära.. Men sen på kvällen fick jag ångest och lite panik över att lämna detta ställe.. haha, härligt hur man funkar!;)
 
Jag och amanda låg i soffan, jag psykade ner henne massa och när jag väl gett mig så börjar hon på mig.. båda var rastlösa och ingen av oss nappade på någon annans ide med att hitta på något.. Så tillslut för skoj skull föreslog jag att vi skulle dra ut och dricka öl.. haha fan hon flög ju upp ur soffan och sa ja!;) Så lätt var de.. Så vi drog ner på byn och tog två mys öl och snacka lite skit medans vi kolla på folk!
 
Amanda ligger fortfarande och sover medans jag både gått upp, käkat frukost och nu sitter och avnjuter första kaffekoppen för dagen! funderar på att dra migner till byn, måste inhandla en ny parfym eftersom jag igår fick stå hur länge som helst för att få ut lite ur flaskan.. Surt bara att den kostar typ 700nok.. man drar sig ifrån de om man säger så...
 
På lördag smäller det här i Bergen, då ska vi ha våran sista karatefylla innan hemgång, alla vi är nämligen lediga på söndag, så vi har dragit med oss lite folk från jobbet och jag är inställd på att det kommer bli riktigt jäkla kul! :D läääängtar!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0