Hej då Bergen, hej Sthlm!

Sista dagen  för detta äventyr har kommit. Idag drar vi hem till Sverige!
 
Vi har precis avslutat frukosten. Nu ska vi bara lägga ihop de sista innan iaf jag och Amanda ska ut på stan och ta en hejdå-fika med Lina och Ann! Vi sa även hejdå till Minna imorse, hon väckte oss innan hon drog iväg på jobb.. Det kändes inte lika jobbigt som jag trodde, kanske var de att man knappt var vaken.. Hade nog varit ännu jobbigare om man sagt hejdå igårkväll..
 
Sen kom även Minna på att hon kommer ju komma hem till Sthlm innan hon drar iväg till Island, så det finns fortfarande chans för mig att träffa henne ännu en gång! vilket gjorde att de kändes ännu enklare! :)
 
Vi får väl se hur reaktionen blir på arlanda när jag ska säga hejdå till Amanda och Tony, joooobbigt.. Men jaaa, nu ska jag njuta av sista timmarna innan vi måste dra här ifrån!
 
Vi hörs när vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0