Tjeeenixen!

Den där lördagen man såg fram imot slutade minst sagt inte som väntat... haha! Först samlades vi ett gäng här hemma. Vi tjejer drog ut lite tidigare till Contra bar, där de på en gång beställdes in tre flaskor Cava.. Ja de tog ju inte lång tid innan dem var slut och efter någon timme kom även grabbarna ner och joinade oss!
 
Helt plötsligt är alla borta, kvar sitter jag, Tony, Walter, Simon, Malin och hennes kille.. Så vi bestämmer oss för att dra till ett annat ställe där de hade biljard. Hela iden med att vi skulle gå ut var egentligen att vi skulle ut och dansa och så alla tillsammans;) men njaaa, blev ju inte riktigt sååå..! Men ja, det var väl rätt kul förutom att de spårade lite.. De var liite för mycket alkohol som intogs den kvällen/natten.. Men å andra sidan sattsade vi på en karatefylla, vilket vi också fick!;D haha!
 
Så i söndags 13.00 knackar Tony på min och Amandas dörr och frågar om vi tänkt att gå upp något.. Och om jag var någe bakfull? mjovars.. som lite salt i såret fick jag även vissa saker berättade för mig som jag inte minns.. Alltid lika roooligt sånt där!
 
Nog om de, idag var sista dagen på jobbet. Det var lite sorgligt. Och Malin var så himla gullig.. Ibland förstår hon inte riktigt svenska.. så efter jag sagt till henne att de var sista dagen och kramat om henne kommer hon springandes efter 10 min ner till omklädningsrummet där jag var helt rödflammig och sa "men jag förstod ju inte vad du sa, åker du hem nu!?" jag "haha ja men Malin jag sa ju de!":P haha..  gullunge!:)
 
Så nu har jag tre dagar ledigt där de ska städas, packas och säga hejdå till lite annat folk! Sen är det dax för hemresa!
 
Ett inlägg med lite pix kommer snaaart:)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0