23 december 2012

 
Förra året den här dagen hängde jag med Linda och Allyson, vi kollade skräckfilm + 2 avsnitt big brother säsong 2006 innan jag gick in för att sova så jag inte skulle vara rädd! haha:)) Vi skulle lägga oss tidigt för att åka till Svea och handla kl 8 på julaftonsmorgon. Jag jobbade julafton förra året + 8a dagar till i sträck efter det. Cash is king!
 
Detta år sitter jag här i Trysil igen. Ska jobba julafton + juldagen i år igen. Sen är jag ledig två dagar innan de drar igång på nytt. Imorgon ska vi äta ihop ett gäng. Jag slutar vid 17 tiden och alla andra är lediga så dom får fixa medans jag jobbar! :P
 
Det är inte alls som förra året. Inte alls samma stäming.. t.om 4e advent idag.. måste tända ljus! Mina billiga ljus!;) haha! De kanske bli bättre sen. Ska vänta tills Maire kommer hem så kanske vi kan gå förbi ica eller om vi vandrar ner till Kiwi och handla lite saker ifrån mig. Eftersom jag inte är hemma på dagen im!:)
 
Även andra året irad borta från familjen. Förra året var mycket värre, även om jag kommer sakna dem imorgon så är alltid första gången vid en förändring som är värst!.
 
Sist som jag var med och firade jul med mammas sida.
 ♥ ♥ ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0