Glad tjej

Alltså turksoppan idag, aldrig fått till den så bra som idag, heeelt galet gott och även Maire älskade den! :D hihi..

Efter vi käkat och vilat lite så var det dax för träning igen. 1 timme zumba och sen körde vi lite eget själva efter!:)) Så sjukt kul, så även om man svettas som bara den och har träningsvärk överallt så är de sjukt kul och tiden går snabbt, fööör snabbt!:)) (Och Tina, vatten är det ända jag dricker hela dagarna nu;)) Jag som vanligtvis är usel på att få i mig vatten.. haha.

Men iaf.. efter en lång dusch har jag nu kollar lite på Kuzey Guney, ska precis börja på del 50.. börjar verkligen att komma ikapp!! !:))

later.
Kommentarer
Postat av: Tina

Grymt! You go girl! :))

2012-12-23 @ 20:35:34
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0