Juldagen

Här sitter jag helt påklädd och klar, ska gå om 20 min till jobbet så sitter och avnjuter en kopp kaffe i väntans tider!:)

En annan fick avbryta tidigt igår efter en mysmiddag några dörrar bort. Någon svensk julmat blev det dock inte, här bjöds det på egenlagat från Estland. Men det var gott och kul att testa något nytt!:))

Igår på jobbet va jag klar med allt 1,20 timme innan sluttid.. Min boss fråga om jag var en "hero" haha. Och innan vi la på sa han "jag tror jag blir ledig imorgon också.. Men du får ha en bra jul!" Haha schysst att kunna bestämma lite hur man vill! ;) jaja jag tar över ansvaret!;) fick höra galet fina ord av honom igår, de värmde!:))

Nä gott folk. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0