Min helg i Norrköping

Utrustad som en jag vet inte vad så åkte jag från Stockholms vinterland ner till Norrköping där det knappt ligger någon snö alls på backen. Dålig chock. But no worries, det kom under helgen och blev kallt där också! :P
 
Fredagen blev det Tacos och sedan mys med chips och dipp till filmen Into the wild, alltså vilken film. Helt otroligt, jag dog ju lite inombords! även fast den är några år gammal så har det aldrig blivigt så att jag kollat på den, så jag kan ju bara säga att har ni andra inte sätt den, SE DEN! gah! haha.
 
Lördag spenderades på staden, vi gick runt och kolla, fixade alla tinas nödvändigheter sen hitta vi en skitcool nyöppnad affär. TGR hette den, påminner lite om Lagerhaus. Vi spenderade en lång tid där inne. Sedan drog vi till Munken på lördagkväll och spana lite folk, mycket trevligt! :)
 
Söndag hade vi bara som mysdag, och satan så kallt det hade hunnit bli då. gaaalet! Helgen gick snabbt och det var dax att bege sig hem igen. Men som vanligt har man så sjukt roligt, hunnit pratt ikapp oss en massa, skrattat, fått panik HAHA, jaa en galen helg helt enkelt! :D Tack för helgen canim benim!:)
 
 
När jag anlänt hem igår så drog jag med Dulle till Vallentuna där Gurra mötte upp oss i lägis. Vi hade lite första adventmys med must, pepparkakor och lussebullar till Vem kan slå Filip och Fredrik.. Är det bara jag som hatar när utmanarna förlorar? :P Men å andra sidan.. jag skulle vilja ha Filips hjärna! haha!
 
hörs!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0