Min sista måndag

I Svea. En dag kvar och jag har inte packat eller ens tagit upp resväskan från förrådet... Men de löser sig!!
 
Mitt dygn i Vässan hos Amanda var bra, skönt att få träffa henne. Hon kommer iaf upp och hälsar på, de glädjer mig!:)) Men idag ska jag ta tag i allting!;)
 
Knackig uppdatering fortfarande, bara för att det är massa strul med appen. Och tydligen har min blogg strular när folk ska läsa också! Jaja, var sak tar sin tid!:p Nu ska jag höra av mig och se om Tina har vaknat till lov så jag kan knalla över till henne. Jag beslutade mig att följa med på Hockey igårkväll efter jag kommit hem och slagga där efter i Vallentuna så jag skulle ha nära!:))
 
På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0