Snart dax


Nu har jag nästan fått ner allting.. Två väskor proppade med allt som ska med plus handbagage. På hemsidan står det att man får ha två bagage. Jag ringde och kolla ut i fall att. Jag får bara ha ett(!!!)... Men hon sa det är så ny ändring och bussen var bara halvfull, så hon tyckte att jag iaf skulle ta med allt och chansa för risken att jag skulle få igenom det var stor trotts allt!
 
Så nu håller jag mina tummar att busschaffören är en snäll person!:) 
 
En annan sak är att jag sätter min svenska mobil på flygläge och kommer efter de bara kunna nås på WhatsApp eller norska nummret, för er som ej har och vill ha kan be om det på face!:)
 
Vi hörs nästa gång när jag är framme i Trysil!:)) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0