1 Februari

Då var vi inne i februari.. Shit tiden har gått så himla fort. Jag har även varit här i två månader idag. Känns lite overkligt faktiskt. Men jag har ju min lilla familj här och jag trivs!:)

Nu till helgen så ska Tanya flytta hem, riktigt tråkigt faktiskt. Så vi ska fira av henne idag! Surt att jag jobbar sent men förhoppningsvis är det skit lite att göra och någon med bil kanske åker hem lite tidigare, hope so! Inte kul att komma hem när alla princip suttit och förat hela kvällen och ska precis dra när man kliver innanför dörren!:P haha jag kanske borde lägga fram nattens outfit nu så det bara är att kasta sig in i duschen och köra lite makeup och sen dra.. Smart av mig ;)

Jag borde ta tag i disken också.. men jag känner mig så laaaaat just nu... Äh några fler låtar med Imperiet, Ebba Grön och Thåström så kanske jag piggnar på mig och kommer i stämmning!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0