12-02-2012

Har precis kommit ut ifrån en lång varmdusch och myser nu i joggingkläder ihop med en kopp kaffe. Denna dag var faktiskt inte så farlig som jag trodde även om vi hade rätt mycket att göra! Skönt de, man nästan skrämmer upp sig lite och vill knappt jobba på söndagar, men så är det rätt schysst ändå.

Idag gjorde inte Kapten Röd mig sällskap, utan det var någon Ewelina som jag skulle lära upp. Hon var duktig så det gick bra!:) Dock blev jag deppad över att behöva vara inne när det var såhär fint utanför fönstret...


Efter att vi varit klara och hjälp några andra med deras listor så kom vi ner till office i hopp om att de skulle säga "yeah you can go home now, thanks for today!" men nepp så bra lät det inte. Utan utanför på tavlan hade Dylan skrivit upp tusentals saker som skulle göras idag. Vi valde att ta två st staffrum och plocka i alla lakan och handdukar i olika kassar..
 
i 1,5 timme slet vi som djur där inne i rummen. Så imorgon lär jag vara rätt mör i kroppen.. Men en possitiv sak är ju att man börjar se mer och mer muskler på armarna;) i get stronger!:P

nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaffe och läsa bloggar. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0