Dagen från helvettet

Det var ju tur att jag vaknade på rätt sida idag, för det har verkligen varit en helvettes dag. Faan jag skulle kunna tagit ett hagelgevär och skutit ner hela receptionen + några gäster. gaaah..

Det var så jäkla mycket ett tag så att jag höll på att bryta ihop, jag snackade med Erik min chef i telefonen och bad han hjälpa mig förklara och jag var så arg att jag nästan började gråta.. The awkward moment when your boss says "Ta det lugnt nu anna" with a soft voice and explains how to fix the problem...

Jaja, efter all stress så stressade vi även lite till, så att vi kunde avsluta dagen så snabbt som möjligt för att hinna träna. Och vi klara det, 40 min iaf. Så 25 cykla och resten armar. Skönt att träna av sig all ilska, man skulle kanske tro att jag är fortfarande arg. men nejdå!;D haha.

Fan imorgon åker Tanya också, när hon fråga om när jag skulle ställa kl imorgon så höll jag åter igen på att börja gråta, som jag även gör nu. Faan min roomie drar:'( inte kul.

Nu ska jag sova. så gonatt och låt min snälla gud få en bättre dag imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0