Fredag 10/2

Kanske var det tack vare att jag var så otroligt otaggad igår som gjorde denna dag bra? För det har den verkligen varit, jag är fan stolt över mig själv hur mycket jag klara för att vara första dagen på rum. Och att Dylan kom förbi och bara sa "Anna, keep up your awesome work!" gjorde ju dagen enklare!:) Fick höra från Maya att Dylan sagt att han var jättenöjd och stolt över mig innan jag gick hem. Det glädjer mig!:)

Har har precis avnjutigt en långdusch. Satte mig ner på golvet och lät bara varmvattnet rinna. Sen fick jag ju skrapa rent hela badrummet, men fan de var skönt!;D haha! Det är schysst när varmvattnet ingår i hyran!

Nu ska jag försöka finna insperation i köket inför kvällens kvällsmat. Gröt? Makaroner & köttbullar? Pasta & någon sås?.. Shit jag har så mycket valmöjligheter så att jag varken vet ut eller in.. ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla!

Haha, som Linda sa - riktig feelgood låt ;D

2012-02-11 @ 00:19:47
URL: http://pepernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0