günaydin

Vilket riktigt fint väder det är ute! :D

Var tvungen att gå upp när jag såg att solen lös in i rummet. Stod ett tag och kolla ut på hur fint det var ute, solen lyser på och de ser ut att vara helt vindstilla. Vilken lyx för de som är lediga idag (vi får försig inte vara lediga söndagar så de är ingen av oss men tyristerna då!) vilken drömdag de måste ha i backen! :D



Även fast jag inte kom i säng förns mycket senare än tänkt så har jag faktiskt sovigt riktigt bra! Kanske var de solen som hjälpte mig vakna upp på ett bra humör?!..

Lite kaffe till detta och sedan bara njuta av sista timmen hemma här innan Erik kommer och hämtar upp mig och Amanda. Söndag idag som sagt, hoppas den blir hyffsat lugn!:)

Ha en fin dag gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0