Lördag

Man ställer klockan fast man egentligen inte vill. Man går upp och plockar iordning all tvätt. Det blev en proppad tvättkort + en påse på det. Vandrar iväg ute i det kalla där snön blåser omkring runt en. Fotstegen är ca 30cm långa efter man släpat skorna längst gången. I trappan påväg ner släpper fotfestet, du vägrar släppa tvättkorgen + påsen, för man vill inte stå där i panik, låta ögonen går i 200 från sida till sida för att hoppas att ingen har sätt dig. faller på rumpan och slår i svanken. Reser sig och fortsätter gå mot sitt mål med några svordomar sägandes tyst för sig själv.

På tillbaka vägen kollar jag på mina spår. De var bara inte 30cm långa, de var även en spetts längst fram, jag har troligtvis släpat fötterna framlänges också.

De är inte lätt när man är trött, men jag gjorde det iaf. FML
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0