Sen så.. och så ba.. ahaaa...

Fan hurreni, vilken jäkla trevlig kväll det var igår. Det blev en riktigt lyckad avskedsfest för våran älskade Tanya. Jag gled in när partyt var i full gång men hade snabbt duschat och bytt om och kunde börja njuta av första ölen och härliga vänner!

Det blev som vanligt kortspel där en efter en verkligen blev full bokstavligt talat. Efter hänget här hemma så blev det T2. Påväg till dit möter vi några danskar (ja ni läste rätt) som vi började snacka med och drog med oss till T2. Jag är tydligen väldigt duktig på danska i onyktert tillstånd. Konstigt de där...

Det var inte så mycket folk till en början med det tjocknade på sig och mycket dans blev det! Härlig kväll. Dock slutade den helt sjukt men som vi inte upptäckte förns imorse när man började få tillbaka det mer nyktra tillståndet och tur var väl det. haha satan säger jag bara, alkohol är läskigt ibland!..

Så imorse mådde man ju som man förtjänade.. halva dagen bakfull och fram mot kvällen började det äntligen släppa lite! Känner mig rätt snurrig nu men de kan fan inte va alkoholen utan de är nog bristen på sömn. Jäkla konstigt att man kan jobba x antal timmar och festa hela natten på det och vakna självmant efter 4 timmars sömn när man annars bara jobbar och skulle kunna ha sönder mobilen när alarmet ringer efter 9 timmar... haha!:P

Nej ögonen går i kors här så nu får det bli sängen. Fan jag är laddad inför morgondagen då det blir gymmet efter jag jobbat! WHOOOOP! :D


gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0