10/1

Jag kommer inte erkänna för någon hur många timmar jag suttit och kollat på serien idag.. haha.. no life?

Fick nyss ett samtal av Tanya.. Erik hade berättat att det är två nya tjejer på ingång hit så redan ikväll ska vi börja packa ihop hennes saker och sedan ska hon flytta in till mig imorgon förmiddag! :) Skönt att det är Tanya som flyttar in och inte en okänd iaf!:)

Nuuu har jag tagit en paus och ska göra iordning någon middag, har levt på lite pastasallad och en burk med bitar av ananas. Jag har hittat sånna konserver med ananas i nere på kiwi för inte många kroner alls.. tro mig jag har köpt en heeel del! ;) haha.. love it!

Nej mat var det, sen ska jag nog tracka Linda och Allyson lite.. ;)


mina fina tjejer <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0