2/1

Dagen började med en försovning, tur att vi hade kärra och att Tanya iaf hade vaknat. Var väl stressad att inte vakna när klockan skulle ringa imorse 03.40 så vaknade till flera ggr inatt och allt slutade iaf med att jag inte hörde klockan. Förhoppningsvis blir det inte samma skit imorgon!:P haha. Men att jobba morningshift var faktiskt rätt kul! får se om de håller i sig;) haha.

Efter jobbet var jag och Tanya ner till byn och kolla om vårat norska personnr osv hade kommit, yes de hade det, så gick direkt till banken och öppnade upp ett konto. Så nu är iaf allt sånt fixat, sköönt!:)

Nu ska jag faktiskt lägga mig ner och sova..jag behöver lite fler timmars sömn inatt, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

03.40 eller??! Jag tycker det är hemskt o börja 6 på morron ja.. när börjar du när du går upp så tidigt :P haha!! O sen palla o gå ner på byn.. efter mina o6 pass drar ja hem o sover direkt :D

Ge mej din energi ;)

Pusss

2012-01-02 @ 22:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0