Dagen till ära

Viiiilken slappodag! Vi var klara redan vid 19.50.. Vårat schema är lagt till 22.00.. Då förstår ni hur liiite vi har att göra.. Men att få betalt fram till 22 ändå gör ju inget..hihi.. Vi drog hem vid 20.15 tillsammans med en från Spa't och ena "springpojken" på hotellet. Sweet att åka bil istället för att vänta på bussen som inte går förns 22.30... :)
Men imorgon börjar stresset igen så man ska väl njuta medans man kan!:))

Jag hade fått ett mail från Minna när jag kom hem nu ikväll.. Fall jag hade lust att byta tid med henne på söndag då hon ville ut och festa ist och lyssna på ett band som kommer upp hit som hon tydligen kände någon i.. Så istället för att jobba 08.45-15.00 så jobbar jag 8.45-22.00, Är jag snäll eller är jag helt dum i huvudet..?! tur att jag inte börjar förns kl 15.00 dagen efter.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0