gråt-tisdag!

ohoo vad trött jag är.. suttit och försökt vakna till liv i typ 40 min nu.. somnade visst till i sisådär 2 timmar.. Fick 3 timmars sömn inatt då våra grannar hade fest..Igen.. somnade runt 21.. vaknade av festen 01.50.. då tog jag mina saker och skulle lägga mig i andra sängen. (bor ju fortfarande själv) men jaa, där hade Allyson lagt sig.. Hon har nämligen snott ena kortet för att kunna sova hos mig de dagarna då de är fest...Så ja där inne låg vi båda två inatt.. sen ringde klockan 03.40.. då var man rätt pigg...(!)

Och nyss skrev Tanya och påminde mig om att det är Tisdag.. vilket betyder tårar.. Snyftkväll hos Linda och Allyson står på schemat. Dock har de inte ens kommit hem från jobbet än.. De stackarna!


Mina fina tjejer!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0