Hallå där sorken!

Har inte ens uppdaterat än.. och klockan är snart 15.. what is this yaaa?!..

Har spenderat förmiddagen i sängen framför tvn, de var något program där folk höll på med krump. Rätt coolt måste jag säga. Man känner ju liksom hur de rycker lite i kroppen så hade det funnits en videokamera uppsatt här någonstans så skulle de nog sätt rätt kul ut när jag satt här oh digga till musiken och hängde med i några rörelser;)

Annars så är jag precis hemkommen från Minna. Jag har lånat hennes stekpanna då vårat handtag på stekpannan här hemma gått sönder. Så nu måste vi leta upp en skruvmejsel och laga den! Får skriva upp de på To do listan..

Juste badet igår var försig grymt. Vi gjorde lite egen påhittad vattengympa, njöt av bubbelpoolen, jag lekte James Bond och kastade mig runt i vattnet, klättrade på klätterväggen, kollade även på när två i personalen åkte på flowridern, ser så jäkla grymt ut! Det var en riktig behövlig kväll om man säger så!:) Så de gör vi om nästa söndag igen!

Nej Tanya har satt på kaffe så nu ska vi njuta av de, sen ska jag förbereda pannkakor till middag!:D whooop!

Feeeeta kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0