In my face..

Tanya berätta för mig idag att..

"juste vet du vad Arvid sa till mig i tisdags? att han trodde du var värsta bitchen, inte att du hade gjort eller sagt något, men att du såg ut att kunna vara en riktig bitch!"

Hahah alltså neeej... Arvid är en av de som är ansvarig för stugorna här uppe.. Kul att jag verkar ge de som första intryck. Dock frågade jag alla här ikväll och de hade verkligen inte fått de intrycket av mig i början. Men jaa, jag har ju tydligen gett de signalerna förr;)

Jag är väl ingen bitch om jag inte sätter den sidan till såklart höhö. Jag tror bara att min blyghet kan uppfattas som otrevlig/bitchig ibland...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahahaha typisk Stockholmsbrat/bitch ;)

2012-02-01 @ 00:08:31
Postat av: Mikaela

Vi har alla vart där... haha

2012-02-01 @ 08:51:09
URL: http://nattstad.se/melvan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0