Jag är svensk yaaa.

- Anna where are you from?

haha omg.. frågorna slutar inte att komma om vad jag är ifrån.. Efter ett litet tag man umgåtts med folket så verkar de "våga" fråga vart jag kommer ifrån..(förutom turkarna de frågar ju saker rätt ut utan att skämmas;)) Lite kul för ni vet när de verkligen märks då folk undrat över något under en länge tid och äntligen får fråga... 

"i'm from sweden!"
"aha... and your family?"
"yes they are also from sweden!"
"ahaa, because you look ...."

Och så säger de massa olika.. sist nu sa personen att hon trodde jag var från Italien eller Spanien.. haha. Jag vet inte hur många olika land jag hört, dock tar nog turk eller spanior rekordet.

Ser jag mycket utlänsk ut eller? - Vart ifrån så fall?

Vem vet jag kanske var utlänning i mitt tidigare liv.
Sen blev jag Svenne, haha lucky meee!;D
Kommentarer
Postat av: Caroline

Varför bry sig om vart du kommer ifrån lixom? Lär dom känna dig & hur go du är så spelar det INGEN roll :) du skulle säkert va lika snäll som kines ! HAHA

2012-01-31 @ 17:24:42
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0