Lördag

La precis på efter 40 min i telefon med min far. Kul att höra hans röst. Och nu lovar jag att det var surt att inte få vara där hemma när även Pajen och Helen från Åtvid är uppe. Hade varit riktigt kul att få träffa dem.



Jag tror jag måste åka hem snart, bara en liten tur för att få trätta alla. Jag har snart varit här i två månader och har minst tre månader kvar. Pallar nog inte hela den tiden utan att åka hem iaf en gång. Dock kommer lillsis + pojkvän upp på sportlovet vilket kommer bli riktigt jäkla kul!:D Det ser jag fram emot som fan! :)

Annars så rullar dagarna iväg. Januari är snart slut och denna vecka sprang iväg. Ställde kl på 09 imorse men gick inte upp förns 11 iaf. Helt död i kroppen efter gårdagens långa pass. Men nu har jag fått lite ny energi och är på topp inför dagens pass. Två dagar kvar med jobb sen är det ledigt i två!:)

För övrigt verkar det inte vilja sluta snöa heller. Det är nog femte dagen som det snöar konstant både natt och dag. Sjukt mycket snö har vi här iaf. 



Ha en trevlig dag gott folk!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0