"Nää men ni är väl två änglar, tack som fan"

Det var min chefs ord när jag ringde honom tidigare ikväll och sa att vi kunde ställa upp extra imorgon och hjälpa till på rummen. Så börjar kl 11.00 istället för 15.. Så det blir ett långt pass från 11.00-22.00 imorgon. Men cashen rullar in som de ska, man får väl tänka så!

Även om vi haft en väldigt lugn dag idag så är jag väldigt trött. bävar väl mig inför imorgon/helgen då all stress börjar igen. Helgerna är helt sjuka gemfört med veckodagarna. Så stor skillnad alltså. Och vi har fortfarande "Dansk-vecka".. Hela hotellet är typ bara bebott med danskar nu. Och jag förstår ingenting;) Blir lika glad varje gång då dem bara går förbi och hälsar och inte frågar något:D haha..

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig och sova. Sleep well my friends, see yaaaa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle nog stryka med direkt...

ett hotell fullt med danskar.. jag behöver nog inte säga så mkt mer :p

2012-01-27 @ 11:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0