Symtomen is here...

Sitter nu inne hos Allyson och Linda.. Linda gör iordning lite mat till oss snäll som hon är.. själv har jag okuperat Lindas divan sen 11 imorse.. mår inte bra för 5 öre och min vanliga symtom på halsfluss is here och de känns som jag även börjar få feber och lite hosta på det.. de värsta är när jag blir sjuk.. blir jag som ett litet barn.. gråter gärna för att det är fruktansvärt synd om mig... Visst att jag kan överleva vardagen med halsfluss efter ha haft det x antal gånger och de är lite som min bästa vän.. men feber.. ohh noo, hej en hjälplös anna på 4 år säger jag bara!

Nää nu ska jag gå tillbaka till mitt bakåtlutade viloläge och be till gud om att det inte kommer slå ut helt!
Kommentarer
Postat av: Tina

Stackare! :/ Krya på dig! Dags för dig att operera bort de där halsmandlarna kanske? Läste att man kan göra det om man får halsfluss ofta.. jag lovar att de går att leva utan för det gör min mor och henne har du ju träffat och hon är helt normal ;)

2012-01-19 @ 18:20:09
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0