Tidsfördriv om år 2011

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bodde utomlands i sommras och drog till Norge i vinter.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade faktiskt inget nyårslöfte förra året, inte vad jag minns iaf..
3. Blev någon av dina vänner med barn detta år? Två st blev gravida:)
4. Vilka städer i Sverige besökte du? Utöver Sthlm blev de Åtvidaberg, Gränna, Jönköping, Gävle, Västerås, Örebro.
5. Dog någon som stod dig nära? Nej som tur var.
6. Vilka länder besökte du? Turkiet och Norge
7. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Inte något speciellt sådär som jag kan komma på..
8. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 7 juni, 15 aug, 1 dec, 17 dec. Säkert mer men minnet sviker..
9. Vad var din största framgång 2011? Att jag lyckades med något jag ville trotts att folk bad mig att inte göra det!
10. Största misstaget? Tillit, no shit..
11. Har du varit sjuk eller skadat dig? Halsfluss 7ggr under årets lopp
12. Bästa köpet? Ett liftkort för 2000 ist för 4700kr :P
13. Vad spenderade du mest pengar på? Skrämmande nog telefonräkningar..   
14. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det fanns många saker som har gjort mig väldigt glad i år. Kan inte välja något bara sådär..
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? what are words, The Next Episode, everyday im shuffling, moves like jagger, rain over me mfl.
16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tror nog jag varit väldigt glad i år.
17. Vad önskar du att du gjort mer? – Jag tycker jag fick uppleva en hel del..
18. Vad önskar du att du gjort mindre? Kanske varit mindre otrevlig mot familjen..
19. Hur tillbringade du julen? I en lägenhet på 10 kvm tillsammans med några nyfunna vänner i Norge
20. Blev du kär i år? Kär är fan ett starkt ord, men tyckte om otroligt mycket. but not anymore!
21. Favoritprogram på TV? Karatefylla
22. Största musikaliska upptäckten? Vet ej om jag upptäckte någon ny utan mer de gammla som kommit med nya sköna låtar!
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Yes de mesta faktiskt.
24. Något du önskade dig men inte fick? Tror inte det..
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lita på magkänslan
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Chill...Shorts, ett slappt linne och bikini under.
28. Vad fick dig att må bra? Alla underbara människor som funnits runt om kring
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är alltid sugen på Rafel Edholm, mmmm<3
30. Vem saknade du? Mikkinikks och F-Tina
31. De bästa nya människorna du träffade? Folket här i Norge och lite Alanyafolk.  
32. Hur ser nya året ut? Jag blir kvar i Norge till slutet på april, sen får vi helt enkelt se.. Lite planer smids men man vet aldrig vad som händer!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0