22.24

Snacka om bakisdag!
 
Efter mitt första inlägg imorse så tog vi oss faktiskt ner till Remi och handlade.. Sen blev vi bjuda på frukost av Andras igen. Det behövdes verkligen mat i min kropp.. Sen efter frukosten som var vid typ 1 så spenderade jag flera timmar framför Kuzey Güney. Men efter två säsonger tog tröttheten över och jag slagga in i ca 2 timmar.
 
Vaknade och var hur rastlös som helst.. Började baka bullar men mitt i allt hade jag inge smör så jag sprang åter igen till Remi.. Sen fortsatte jag mitt bakande och under jäsningen så gjorde jag iordning mercemek soppan som Tony ville ha till middag. När jag sen ska dega ut så upptäcker jag att vaniljpulvret är sluuut... först lackar jag totalt men kollade in i kylen och löste det istället med hallonsylt. Blev faktiskt riktigt gott även om jag var skeptiskt till en början! Så de borde ni alla testa någon gång!:))
 
Så jaa, en riktig hemmafru kväll har det varit. Bara sprungit runt och uppvaktat mina älskade roomies! :))
 
Mina små hjärtan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0