30/7-12

Men vad glad man blir när man ändå suttit och skrivigt ett halvlångt inlägg efter några dagars uppehåll och så försvinner allting.. Då blir man verkligen glaaad.... eller?
 
Kan väl börja med att säga godmorgon. Hade klockan ställd imorse för att inte sova bort dagen men slog upp jacken innan den ringde. Trodde jag inte jag skulle göra.. Dock vettefan om jag ens vaknat till efter över en timme som "vaken" .. haha :P
 
Senaste tiden har varit rätt rolig. Jag har fått hälpa till att göra ännu VIP mat till en världskändis.. nämligen Bruce Springsteen! hähä.. Sen har vi jobbat över en heeel del och hjälpt till med andra första klass maträtter osv. Faktiskt riktigt kul för de är inte vad man brukar göra, utan de är mest vanliga maten osv.. Sen bestämde vi oss här om dagen för att gå ut och bara dricka lite Cava, så jag Minna och Lina drog ner på byn men fick senare mot kvällen sällskap av andra jobbarkompisar!  
 
Om 10 dagar beger sig några av oss hem mot Sverige igen. säsongen är över för våran del och nya äventyr väntar. Dock vill jag inte riktigt hem. Saker man sätt fram emot och längtat till känns inte ens viktiga längre, saker man fått reda på gör så man önskar man bara fick vara en annan för ett tag för att slippa känna efter. Jag är verkligen känslomänniska just nu. Jag vet inte vad jag vill, men ändå så vet jag.. Spelar livet sitt spel igen?..
 
Nu ska jag göra iordning lite frukost, och medans jag avnjuter den tänkte jag bjuda på lite bilder från senaste tiden!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0