Fredag!

Gör verkligen allt nu för att inte somna.. tror jag inte kom i säng förns runt halv två natt.. så fick väl ca fyra timmars sömn, inte kul. Dock var de ändå inge större problem med att gå upp.. De var värre på bussen in, kändes som jag skulle syp och jag har fortfarande ont i huvudet.. Vet ej om det är baksmällan som sitter kvar lite fortfarande eller rättare sagt kommit tillbaka eller vad det är för något. Illa som fan mår jag och kan knappt äta något heller.. Varken någon av oss alla fyra kan.. magsjuka på g? myys så fall.. nooot!
 
Ligger i tystheten på mitt rum nu iaf och kollar på Kuzey Güney. Oh vad bra de är. Dock ringde nyss Rami och för första gången på...1,5 månad?!.. så svarade jag faktiskt.. Han var fan helt uppspelt.. haha.. rolig typ de där!
 
Nää, nu ska jag fortsätta kolla fler avsnitt och avnjuta min kopp kaffe jag nyss gjorde iordning!:)
 
tjao!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Pratade också med honom runt 17-18 tiden igår, han lät heeeelt tokig - totalt uppspelt som du säger, manyak yaa! ;D bad han dig om linnen från H&M också eller? haha :)

2012-07-21 @ 12:48:50
URL: http://pepernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0