hihih

Svar till Kristina; Jaaaaag ocksååå, massor! <3
 
Idag efter en runda på stan fick ett par jeans och en jättefin topp haka på hem. Naaaajs azzzöö, Älskar att det är sån galen rea här hela tiden. + så får jag med mig massa nya fina sommarkläder till Alanya, så trött på mina gamla! haha.. :)
 
Nu är det faktiskt bara veckor och två dagar kvar här i Bergen, sen är det dax för hemgång! Känns jättekonstigt. Vi har suttit och kollat på massa bilder från i början idag när vi kom. Och det känns så himla längesen.. Känns även lite overkligt att Ali har bott här, tiden går så himla fort. Men ja, tills nästa sommar är jag troligtvis tillbaka som de verkar nu.! :)
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0