Lördag!

Denna dag började faktiskt bra. jag hade humöret uppe men fram mot eftermiddagen så gick de bara neråt.. jag och Lina stod och muttra lite småhögt båda två.. vi fick vara med två nya idag och det rullade inte på.. Så blev att jobba lite längre. Dock är DE något jag verkligen inte klagar över. All övertid är man tacksam för.
 
Sen var det inte så farligt att gå från två dagars senvakt och byta till tidig.. visst jag var väl inte as pigg 05.15 imorse men de gick ändå ganska smärtfritt:))
 
Den 9e augusti är biljetten bokad. Då åker jag hem till Svea.. För ett tag iaf! Sen får vi se vart jag mig i världen vänder!.. Och sen kan ju jag hinna ångra mig tio ggr... Så ja, man kan väl säga att man inte riktigt vet än;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

En tur till Norrköping i alla fall vet vi!

2012-07-14 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0