3 Dalmasar, 2 Stockholmare

Igår var det en jobbig dag. På jobbet gick det bra förutom att jag höll på att falla ihop på golvet i slutet pga av yrsel. Jag satt helt tyst bussresan hem och gick in direkt på rummet när jag väl var hemma och försökte somna. Dock gick de inge bra utan satt bara i soffan, fick i mig lite mat sen somnade jag dock och sov i 5 timmar...

Efter jag vaknade upp var jag hur blödig som helst, gick runt med tårar i ögonen, börja böla när jag tvätta av mig sminket, bölade när jag gick och la mig och somnade helt igentäppt. Jag har en liten aning om att de kan va hemlängtan, även fast jag trivs här så saknar jag familjen. Jag pratade lite fort med pappa igår och då satt han hemma själv, då blev jag blödig över de och tyckte synd om honom. haha.. (Josefine du kan inte bara va hos Gurra all time, åk hem till far också!!)

De gick lite rykten här igår också... Vi verkar nu blir 5 pers här i lägenheten om ett tag. Ali en killkompis till Tony kommer ev att dyka upp här och bo med oss.. De blir nog lite roligare för T efter att ha bott med tre tjejer i snart 1 månad kan jag tänka mig:P  Ännu en dalmas in i vårat lilla hus, haha de tar över oss stockholmare nu!

annars rullar väl dagarna på. jag är hemma själv idag, de ska jag verkligen ta vara på! Inte ofta som de sker.. De roliga är att när man kommer från jobbet är oftast en alltid hemma om man inte är den första hem vs.. Tony sa här om dagen när han kom hem och vi alla andra redan kommit hem "men suprise å se att ni sitter hemma!" sen någon dag efter hade jag och Minna day off och hade varit ute hela dagen och då har man ist missade samtal och sms om vart man tagit vägen.. haha! ;D Jobbigt att ha alla nära men man vill inte va själv heller! :P


Jag och mina sambos!:)) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0