Alone

jahaja, då var man själv hemma.. första gången sen man kom hit? haha.. Nerå. Men alla mina roomies har dragit ut på krogen. Jag är nämligen den ända av oss som jobbar imorgon. Lite surt men ändå jäkla gött att vara ensam. T tänkte t.om stanna hemma men jag gjorde allt för att han skulle tagga till och haka på, vilket jag även lyckades med.. haha ;)
 
Så nu ska jag ha lite myspys för mig själv. Började med en lång varmdusch och håller nu på att värma upp "gammal oboy".. Vilket jag menar med att jag gör de på det gamla viset och inte att den är gammal.. Ni vet som ens mormor alltid gjorde, att värma upp det i en kastrull på spisen..! Så både gör iaf min mormor och har alltid gjort till oss när vi är där hemma!:))) blir ju lite nostalgikänsla faktiskt:D haha.
 
Såå, funderar på om jag kanske ska sätta på en film jag kan bli trött till, klockan är ju trotts allt ganska mycket ändå.. 05.15 står alarmet på. Och eftersom jag knappt ens vaknat till liv de senaste två nätterna så borde jag ändå försöka sova skapligt..
 
Igår när klockan ringde hade jag tydligen bara tryckt av den och fortsatt sova.. Efter ett tag kommer Amanda in och säger att "anna sover du än, gå upp nu. skynda dig!" jag hade kollat på henne, sen på mobilen.. 05.50 stod den på sen sagt "men vafan du är en timme tidig, lägg av!" och så vände jag på mig.. Amanda fucka ur och skrek på mig att vi ska gå till bussen om 5 min och att klockan snart är 06. haha fan jag tror jag aldrig flygit upp så snabbt ur sängen..  Ibland är de bra med roomies;) Inte aaaallt för kul om de skulle ringa och fråga vart man är..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0