"De mellan oss var äkta på en gång, de är det som är så jävla skönt. Inget spel"

Igår drog jag och Minna direkt ner till centrum när vi kom men bussen. Sen efter 1,5 timme fick jag med mig ett par nya leggings och en söt klänning hem!:)

När vi kom hem möttes vi av en rastlös tony och en as trött amanda.. Jag gick princip direkt och slagga in i soffan med ett paraply uppfält ovanför mig.. Jag tyckte det tydligen var en bra lösning för att få mörkare i vardagsrummet medans jag tog min eftermiddagslur istället för att gå in på rummet. haha.. Har alltid en tilldens att sova i soffan av någon anledning..

efter 40 min vaknade jag av att de snackas as högt om vem som skulle diska, haha. sicket problem vaaa... Men eftersom jag lagar mat 9 av 10 ggr valde jag att dra ut istället och leta kläder till T. 10 min efter att mestadels av alla butiker hade stängt glider vi in.. hääärligt, vi gick bara runt på byn och bestämde oss för en välförtjänst öl. Någon sunkbar gick vi in på och snacka. Sen gick vi förbi Remi påvägen hem och inhandlade middagen som amanda skulle stå för, nämligen ris, bacon i ugn med sås, ananas. MUMMA säger jag bara, faaan va gott de blev!:))

Vi alla har en tilldens att spåra lite i våra konversationer här hemma. Pratar om helt skumma saker under våra middagar, gårdagens snack innehöll magneter, dagen innan de var de hästflugor. jaa ni hör ju:P

efter lite matkoma i soffan bestämde sig jag och T för att öldrickandes kanske inte var tillräckligt så vi bestämde oss för att dra ut en runda. Gick till ett ställe som vi inte varit på förut, as skönt förkröks ställe med bra musik.. Jag kan ju bara meddela sådär lite fint att de vi lyssnade på när vi gick i kanske 7-8an lyssnar de på NU och bara festar loss till.. medans vi står där med hakan i backen.. iaf första gången haha.. :P Men de var skönt ställe iaf, sen slutade vi på Lille. Schysst när de inte är inträde så man kan vandra lite!:)

Efter några flera öl öste även vi på dansgolvet. De var härligt att bara gå ut och dansa och ha kul! inge drama, inga problem. Man ska gå ut med killar. Baaaara soft ;) hähä.  dock så kom vi i våra deep talk moment igen.. haha..

Som vanligt finns de inga bilder, vet ej vad som har hänt med mig.. jag älskar ju att fota och brukar alltid ta massa bilder på allt. Men nej jag har blivigt dålig på sånt nu, don't know why..  

jaja skiiiitsamma, nu ska vi ut i soooolen..
På återseende som man brukar säääga..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0