häääj dääär

Ohoo jag kan nog fan inte minnas som jag var såhär trött senast.. Igår var det midsommar och självklart firade vi det här borta ändå.. Det var en killkompis till Lina som vi jobbade med som skulle ha fest, så vi blev inbjudna vi också. Lina hade gjort en jättefin midsommarstång och gjort massa tårta. De var lekar osv osv.. Dock glev vi typ in 3 timmar senare än alla andra så de vi hann var med på va quiz, men de är inte min starka sida så jag drack istället;)..
 
På festen var de runt 30-40 pers och till 99% svenskar. Så jäkla härligt att va på en tillställning och man förstår vart ända ord när folk pratar, haha de var inte igår man upplevde de!:P
 
Vi gick alla hem olika tider också, ja en av oss kom t.om hem för ca 30 min sen.. haha.. schleeeetet! Och på vägen hem kom även jag och Tony i en het konflikt. Sådan jäkla löjlig sak så det är sjukt.. Vi båda var väl rätt slitna om man säger så.. Endast klädd i underkläder står jag i köket och skäller ut han för noter! haha, då förstår ni.. och varför jag tagit av mig alla kläder.. ja de har jag ingen aning om!....
 
Så efter 3 timmars sömn fortfarande lite halft full och 8 timmar på jobbet ligger jag nu i sängen och ska kolla film och bara chilla gääärnet. Det regnar här idag, då känns de extra bra att se en film!
 
Minna, Ali, Tony, Jag och Amanda.  ♥
 
Mer bilder dyker ev upp senare!:))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0