Ingen fast plats

Jag har tänkt lite på vad man vill göra framöver. Jag har funderat rätt mycket på ännu en säsong till i Trysil. Även om det inte är som en sommaräng så trivdes jag ändå jävligt bra på public och med de folket jag umgicks med. det funkade liksom! Och som de ser ut nu är det ändå några som ska tillbaka!:)

Förra säsongen var de man brände sina pengar på mat, liftkort och svindyr hyra.. Denna gång om man hör av sig inom ett viss datum får man gratis lifkort. Sedan har jag även hittat en stuga att hyra för billig peng vilket man också skulle tjäna som fan på! Varför tveka då?

Efter de ska jag ta tag i mitt körkort! Så långt har jag kommit i mina planer. Och de räcker med de tycker jag! haha. Största problemet just nu är vad fan jag ska göra när detta jobb tar slut och fram till november då jag troligtvis drar till Trysil. kommer ju klättra på väggarna om jag inte skaffar mig ett jobb, dock har jag ju införförskaffat mig väldigt bra referenser så kan ju alltid söka jobb på hotell i Sthlm under tiden och hoppas på de bästa!

Jag kan inte se mig på någon fast plats här i livet, kan inte se det framför mig att jag har ett jobb och är där i flera flera år.. Utan jag kommer nog fara och flyga några år till! jag har fått smak på detta flygande nu;) but hey.. if you like it, why change it?!... :)

De blev mycket babbel. Men iaf, man kan lyckas med saker om man bara vill. Man kan avbryta sitt liv helt och dra iväg på andra saker, man sitter inte fast och jag lovar, när du kommer tillbaka ser ALLT exakt likadant ut, de ändra som har ändrats är att du har skaffat dig tio gånger mer erfarenhet! :) Man borde göra de man vill och vad man själv tycker om!

Jag säger inte att alla som går i samma rutiner där hemma har tråkiga liv, de finns säkert de som älskar att ha det så, men de är nog rätt många som inte trivs och som inte vågar vika av ifrån det heller. Var ju knappt så jag vågade klippa navelsträngen. Säger bara att om du vill något annat så gör de. Livet löser sig alltid på ett eller annat sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0