Måndag

Juste, glömt att säga att vi var på Lars Winnerbäck konsert för några dagar sedan. Det var grymt! Hade tänkt att bjuda på lite bilder, men blogg.se verkar inte vilja sammarbeta..! Men iaf, precis innan Lasse skulle börja så satt vi och drack lite öl.. Vilket slutade med att min kamera badade i Minnas ölglas, de var bara att säga vila i frid. Där dog den, så de får bli ett senare projekt att skaffa en ny! Men kvällen i helhet var heeelt awesome!! :D
 
Annars så händer de väl inte så mycket. Jag ligger just nu inne på rummet med en kopp kaffe och bara njuter av att jag är ledig två dagar framöver, Amanda och Minna är ute på stan och handlar, Ali och Tony sitter ute i vardagsrummet och garvar som fan.. Härligt för T att ha lite manligt sällskap efter nästan 1 månad ihop med oss tjejer. Dock har vi tjejer snart varit här i 2 månader. Helt galet vad tiden går fort, känns som år och dar sedan jag mötte upp A och M på centralen för att börja vårat lilla äventyr hit till Bergen.
 
Appropå äventyr.. just nu så har mina tankar börjat ta över igen. Och det är eventuellt så att jag kanske stannar här längre än planerat. Men jag vet inte än. Just nu känns de inte som jag kan välja nöjen framför jobb. Men som sagt, ingenting är bestämt än så we will see!
 
Nu blir ju detta inlägg as trist för att de fuckar med att lägga upp bilder.. aja, en annan gång! :)
Kommentarer
Postat av: Kristina

Äsch, bara du skriver så :D <3

2012-06-26 @ 20:00:33
URL: http://tinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0