Onsdag

Vilken mysdag jag har haft idag. Imorse var jag den ända som började kl07. Det är oftast att vi iaf är två st som börjar då, men icke idag. Det var helt lugnt och tyst. riktigt skönt, jag vandra runt här i min ensamhet och bara va innan jag sedan gick till bussen. Redan vid den tiden såg man att de skulle bli bra väder ute idag.
 
Jobbet rullade på. Ann slutade samtidigt som mig så vi åkte ihop. Då skulle hon möta upp Lina för en fika så de hörde om jag skulle på. Så vi slog oss ner på en uteservering nere i parken vid stora fontänen. Bergen är verkligen fint, de är inte många ställen som jag uppskattar så mycket som detta. Kan varje dag säga flera ggr hur fint allting är. För de är verkligen det!:))
 
Efter ett tag drog Ann hem medans jag och Lina satt kvar och stekte lite i solen och kom in på longboards. Vore de inte lite kul? De känns så somrigt. Så vi gick på upptäcksfärd för att se om vi hitta några. Dock låg de på mellan 2500-3000:- vilket vi tyckte va lite dyrt för ens första när man bara vill öva, så de blir att kolla upp om man kanske kan få tag på något billigare någon annan stans!:)
 
Och istället för att gå hem och dega efter de gck vi hem hit så jag kunde byta om till träningskläder och byta skor. Sen drog vi ut på en långpromenad och disskuterade allting mellan himmel och jord. Mycket trevligt. Nu ska vi få in detta lite som en rutin!:)) hejja hejja!

Så nu sitter jag här i min säng nyduschad och frääääsh. Ska kolla efter lägenheter, våran arbetsledare vill nämligen att vi stannar kvar här. Känns riktigt kul, dock är problemet att hitta en lägenhet. Men ja.. we will see!:)) jag har inget emot att stanna kvar här, jag trivs som fisken i vattnet!:))
 
 
Gott folk... På återseende!:))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0